Navrhněte si tričko pro každou příležitost nebo jednoduše potiskněte trička , např. pro rozlučku se svobodou .
Doprava a doručení
Pokud vám něco není jasné, zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Pokud vaše otázka mezi nimi není, pošlete nám zprávu prostřednictvím našeho Kontaktního formuláře nebo na následující e-mailovou adresu: support@omnishirt.cz.
Jaká je dodací lhůta mé objednávky?
Vždy obdržíte jedinečný produkt, který vyrobíme podle vašich přání v nejvyšší kvalitě. Rozlišujeme mezi dobou výroby a dobou dodání.:
- Doba výroby je 2–3 pracovní dny po obdržení platby..
- Dodací lhůta je 2–4 pracovní dny.
Vyrábíme od pondělí do pátku.
Závazné dodací lhůty můžeme nabídnout pouze po předchozí domluvě. Stačí se obrátit na náš zákaznický servis.
Kontrolní seznam pro rychlé odeslání:
- Výrobu zahájíme až po obdržení kompletní platby.
- Při platbě převodem uveďte jako variabilní symbol číslo objednávky.
- Zkontrolujte, zda je dodací adresa úplná.
Jak vysoké jsou náklady na dopravu?
Naše standardní poštovné činí: 89 Kč.
Při objednávce nad 2000 Kč dostanete svou objednávku bez poštovného!
Jak bude moje objednávka odeslána?
V závislosti na objednaném množství a hmotnosti balíku zasíláme objednávky prostřednictvím Zásilkovna a GLS. Vaši objednávku vždy zasíláme z České republiky.
Mohu sledovat stav své objednávky?
Jakmile naše výroba připraví vaši objednávku k odeslání, obdržíte potvrzení o odeslání s odkazem pro sledování zásilky. Sledování zásilky je k dispozici, jakmile je vaše zásilka naskenována v centru Zásilkovny nebo GLS.
Pokud potvrzení o odeslání neobsahuje odkaz pro sledování zásilky, znamená to, že jsme vaši objednávku odeslali prostřednictvím Zásilkovna a GLS. Zkušenosti ukazují, že doručení zásilky prostřednictvím Zásilkovny nebo GLS netrvá déle než 5 pracovních dnů.
Mohu si vybrat datum nebo čas doručení?
Ne. Bohužel to není možné.
Zašlete mi objednávku v diskrétním balení?
Ochrana osobních údajů je pro nás důležitá. Všechny objednávky zasíláme v neutrální krabici nebo obálce bez potisku. To znamená, že obal neobsahuje žádné informace o obsahu balíku.
K čemu slouží přehled objednávky ve formátu PDF v e-mailu s potvrzením objednávky? Je tento doklad přiložen k objednávce?
Poznámka v přehledu objednávky se týká pouze výroby a je určena pouze pro vás. Je důležité, abyste si přečetli soubor PDF s přehledem objednávky, abyste neobdrželi chybnou objednávku. Může se stát, že jste udělali chybu při návrhu. Pokud k tomu dojde, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Pokud objednávka ještě nebyla vyrobena, můžeme ji upravit.
Mohu zboží objednat e-mailem?
Ne, to bohužel není možné. Důvodem je především snaha usnadnit Vám návrh a objednání oblečení nebo dárku – online objednávka vám ušetří vyplňování složitých formulářů. Podle zákona potřebujeme pro objednávku: souhlas se zpracováním osobních údajů, souhlas s použitím vámi vytvořeného designu (grafiky) pro tisk a souhlas s obchodními podmínkami..
Proto lze objednávky zadávat a platit pouze na našem webu. Proces objednávky je však velmi jednoduchý a my vám s ním rádi pomůžeme.
Mohou být moje objednávky sloučeny / odeslány společně?
Bohužel to není technicky ani logisticky možné. Pokud jste svou objednávku ještě nezaplatili, vytvořte prosím novou objednávku se všemi produkty. Budeme vyrábět pouze zaplacené objednávky.
Pokud již byla vaše objednávka zaplacena online platební metodou, ale ještě nebyla zařazena do výroby, kontaktujte nás prosím. Můžeme objednávku zrušit a vrátit platbu, abyste mohli zadat novou objednávku se všemi produkty, které potřebujete..
Jak zjistím, kdy mi produkt dorazí domů nebo na adresu, kterou jsem uvedl?
Jakmile bude objednávka odeslána a naskenována na Zásilkovně nebo GLS, obdržíte od nás e-mailové oznámení. Poté můžete zásilku sledovat online. Doručení produktu trvá obvykle 2–4 pracovní dny. V letní sezóně a v předvánočním období se však tato doba může prodloužit, proto obecně doporučujeme objednávat produkty s dostatečným předstihem..
Jak vysoké je poštovné nebo náklady na dopravu?
Při objednávkách nad 2000 Kč zasíláme zboží bez poštovného – je to zdarma. Ve všech ostatních případech závisí poštovné na způsobu dopravy, který jste si vybrali. Kompletní přehled cen za dopravu se zobrazí během objednávkového procesu.
Můžete zaručit včasné dodání?
Jelikož nejsme přepravní společnost, nemůžeme zaručit včasné dodání ani dodání obecně. Můžeme však zorganizovat výrobu tak, aby byl produkt připraven k dodání v souladu se standardní dodací lhůtou přepravní společností.
Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Ne, není možné si zboží vyzvednout osobně.
Do kterých zemí lze zboží doručit?
Dodáváme do České republiky, Německa, Rakouska, Nizozemska, Belgie a Švýcarska. Aby bylo možné zboží v těchto zemích obdržet, je nutné objednávku zadat na webových stránkách příslušné země.