Navrhněte si tričko pro každou příležitost nebo jednoduše potiskněte trička , např. pro rozlučku se svobodou .
Reklamace a výměna zboží
Pokud vám něco není jasné, zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Pokud vaše otázka mezi nimi není, pošlete nám zprávu prostřednictvím našeho Kontaktního formuláře nebo na následující e-mailovou adresu: support@omnishirt.cz.
Lze reklamovat objednané zboží?
Z reklamací neděláme vědu a schvalujeme 100 % reklamací, u kterých je jasné, že jsme udělali chybu. Nejrychlejší způsob, jak reklamovat zboží, je pořídit fotografii celého vadného produktu (včetně štítku na krku) a fotografii připojit k e-mailu, ve kterém popíšete vadu zboží. Tento e-mail zašlete na naši e-mailovou adresu podpory..
Doporučujeme si přečíst celé Reklamační řád přečíst si před zadáním objednávky a podáním stížnosti.
Jaké jsou nejčastější důvody stížností?
- Omylem jsme zaslali nesprávnou velikost, tj. jinou než tu, kterou jste si objednali.
- Nedodali jsme správný počet kusů, ale méně/více kusů.
- Popisek s chybějícími přehláskami nebo chybami v popisku. Nekontrolujeme pravopisné chyby ani jiné chyby v nápisech. Před odesláním objednávky proto pečlivě zkontrolujte svůj finální návrh. U objednávek neprovádíme žádné změny ani úpravy, ani opravy pravopisných chyb. Pokud si nejste jisti, zda je návrh v pořádku, kontaktujte nás – to je nejjistější řešení.
Co není přijímáno jako důvod pro stížnost?
- Pokud zvolíte nesprávnou velikost produktu
- Zpožděná dodávka – jelikož dodávku zajišťuje přepravní společnost a nikoli Omnishirt, nemůžeme dodávku zaručit.
- Pravopisné chyby nebo překlepy v tisku – nezasahujeme do designu, který jste navrhli a objednali.
- Kvalita tisku obrázku/fotografie, pokud byl vámi vybraný obrázek nebo fotografie roztažen nad žlutý indikátor kvality – v tomto případě velikost tisku překročila skutečnou velikost dodaného souboru, což se projeví na kvalitě v podobě vybledlých barev nebo méně ostrých detailů.
Jak nahlásím problém s objednávkou?
Chceme, abyste byli s vaší objednávkou spokojeni. Abychom vám mohli co nejrychleji pomoci, zašlete nám prosím e-mail na adresu support@omnishirt.cz s následujícími informacemi:
- Číslo objednávky
- Popis problému. Pokud možno s jednou nebo dvěma fotografiemi.