Doprava zdarma od 2 000 Kč

Objednávka

Pokud vám něco není jasné, zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Pokud vaše otázka mezi nimi není, pošlete nám zprávu prostřednictvím našeho Kontaktního formuláře nebo na následující e-mailovou adresu: support@omnishirt.cz.

  • Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

    Stav své objednávky můžete kdykoli zkontrolovat prostřednictvím Zákaznický účet zkontrolovat.

  • Mohu upravit svou objednávku, i když již byla odeslána?

    Ano, ale musíte jednat rychle. Objednávku můžete změnit pouze v případě, že vaše zboží ještě není ve výrobě. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, abychom mohli objednávku pozastavit a upravit.

  • Jak se dozvím, co se stane s mojí objednávkou po zaplacení?

    Pokud jste se před nebo během nákupu zaregistrovali na Omnishirt, můžete snadno sledovat stav své objednávky po přihlášení do svého účtu v sekci Moje objednávky. Kromě toho vám zašleme potvrzovací e-mail, jakmile bude vaše objednávka zpracována a produkt odeslán na zadanou dodací adresu.

Česko Česko